Leeftijd Banner

01 januari 2007

pech

Leuk, gezellig, op nieuwjaarsdag op visite bij opa's en oma's... We zaten al met Leonie in de auto, toen... de auto niet wilde starten. Pech! Maaaaarrrr... daar hebben we Route Mobil voor, dus nu wachten we op 'een mannetje'. Ben benieuwd hoe snel dat lukt!

Leonie werd trouwens vanmorgen om 09.00 uur wakker, heerlijk uitgeslapen dus! Terwijl het nog lang behoorlijk lawaaierig was onder haar raam...
Ik ben nu bij de Kruidvat 136 foto's aan het nabestellen (tip: 100 foto's voor 11 cent per stuk!), dus ik kan straks weer 'scrappen'!


edit: een autobedrijf uit Vries, wat hier 10 minuutjes vandaan is, kwam om 16.15 uur langs. Gelukkig hadden ze wel even gebeld dat het wat langer kon duren(normaal staan ze binnen 30 minuten voor de deur). Ze wilden ook wel een collega laten komen, maar dat vonden we niet nodig. Het is tenslotte nieuwjaarsdag, en we hadden toch geen haast. De auto is even geholpen met starten, dus waarschijnlijk iets mis met de accu... Maar: hij loopt nu weer!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey, Een geweldig 2007 toegewenst!! We 'kennen' elkaar nu al bijna een jaar geloof ik he, via internet! Grappig!!
Veel nieuwe bloggen in het nieuwe jaar dan maar!!

Groetjes Mieke

Anoniem zei

Behalve dat ik jullie 'n waanzinnig mooi jaar wil wensen, heb ik ook nog 'n tipje voor je. Want bij zulke aantallen zijn ze bij de blokker nóg goedkoper, teweten 9 ct pst. En die kan je ook gewoon vanuit je eigen comp uploaden, kijk maar op blokker.nl
Groetjes, Cat