Leeftijd Banner

02 januari 2007

boekenkast

Deze boeken vinden wij leuk om te lezen. De doorgestreepte boeken hebben wij al gekregen/gekocht. Uiteindelijk willen we de hele verzameling compleet maken!

Nijntje boekjes

  • nijntje ME.016
  • nijntje in de dierentuin ME.017
  • nijntje in de sneeuw ME.018
  • nijntje aan zee ME.019
  • nijntje vliegt ME.033
  • het feest van nijntje ME.034
  • het huis van nijntje ME.079
  • het feest van tante trijn ME.080
  • nijntje in de tent ME.086
  • lieve oma pluis ME.0.90
  • nijntje in het museum ME.092
  • nijntje en nina ME.096
  • het spook nijntje ME.100
  • nijntje de toverfee ME.101
  • nijntje danst ME.102
  • de brief van nijntje ME.106
  • kleine pluis ME.107
  • de tuin van nijntje ME.109
  • nijntje in luilekkerland ME.112
  • een fluit voor nijntje ME.114
  • hangoor ME.116
  • nijntje in het ziekenhuis
  • nijntje in de speeltuin

Jip en Janneke boekjes

  • Jip en Janneke Poppejans gaat varen en andere verhalen
  • Jip en Janneke Bloemen plukken en andere verhalen
  • Jip en Janneke In de Artis en andere verhalen
  • Jip en Janneke Oe! Een koe! en andere verhalen
  • Jip en Janneke Naar het circus en andere verhalen

1 opmerking:

Anoniem zei

hihi stille hint!! Maar ze zijn leuk he, wij hebben er ook al een aantal van! Karlijn vind het nu al leuk om in boekjes te kijken. Alleen soms een beetje jammer van de blz. Weet je wat ook een heeeeeeel mooi boek is, de mooiste vis van de zee. Ook heeel schattig!!
Mieke