Leeftijd Banner

26 juli 2008

drukke dag

Poeh, het was druk, maar wel héél gezellig. Jaja, ik ben weer een jaartje ouder! (het voelt nog net als gisteren hoor) Ik heb leuke spulletjes gekregen; een mezen-nestkastje, 3 tuinstekers (2 libelles en één nadenkende kikkerkoning hihi), 2 nijntje bloempotjes, geurstokjes, een bos bloemen en geld. En van Johan had ik al een laptop (een GIGA breedbeeld laptop!) gekregen. Cool hè? Zus en zus komen nog komende week (die waren op vakantie, maar ja, dat ben ik wel gewend aangezien ik altijd in de vakantie jarig ben).
We hadden vlees in huis gehaald voor een mini-bbq, maar voor de zekerheid hadden we de grillpan achter de hand. Om 3 uur stond alles buiten klaar, de parasol uitgeklapt, de vlaggetjes op gehangen, ging het regenen... Snel alle kussens naar binnen gehaald, en toen stond de visite voor de deur. We hebben de taart dus binnen opgegeten, maar konden daarna al vrij snel naar buiten. Heerlijk gezeten, heerlijk gegeten (mét bbq dus!), en net toen we klaar waren met bbq-en, ging het weer plensen. Leonie was bek af, die heb ik gauw naar bed gebracht, terwijl de rest alles naar binnen aan het sjouwen was.
Nou, kortom, het was dus errug gezellig, en we hebben tóch mazzel gehad met het weer. Nu is het hier om ons heen net een stroboscoop; het flitst van het onweer (maar het rommelt nog niet), aan één stuk door. Slaap lekker alvast!

1 opmerking:

Anoniem zei

Gefeliciteerd!
Leuke kado's :)