Leeftijd Banner

04 september 2008

terugblik

Ja, het is weer tijd voor de bekende terugblik. Hahhaa, ik hoop dat ik dit niet elk jaar ga doen, dan wordt iedereen er vast een keertje zat van!
Twee jaren geleden waren wij nog met z'n tweeën. Ik dacht niet dat 'dat kind' er op een natuurlijke manier nog uit zou komen... De volgende dag (een dinsdag) zou ik een afspraak in het ziekenhuis hebben voor een CTG en een bezoek aan de gynaecoloog. Daar had ik GEEN zin in, en ik had dus al tegen mijn buik gezegd: bevallen vóór dinsdag graag! Ik had de hoop daarop een beetje laten varen.
Die nacht (vannacht 2 jaren geleden) om 01.00 uur kreeg ik de eerste wee. Ik herkende hem gelijk als zijnde een échte wee (had daarvoor wel eens wat zeurpijntjes en een enkele oefenwee gehad, maar verder niets). De hele nacht door kreeg ik weeën, maar tussendoor viel ik telkens in slaap. Johan niet, want bij elke wee sprong ik uit bed om de wee op te vangen en werd hij dus weer wakker.
Nou ja, het vervolg ligt nu lekker in bed te slapen! Morgen is ze al weer 2 jaar oud, onze kleine grote meid! We hebben allemaal leuke spulletjes geshopt en een glijbaan in bestelling (die kon helaas niet op tijd geleverd worden), dus wij hebben er zin in!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

gefeliciteerd met je 2e verjaardag Leonie!

Anoniem zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van jullie dochter!