Leeftijd Banner

13 april 2009

boef!

Leonie en haar boevenstreken:

Ze heeft met de klei gespeeld, en stelt mij voor het op te ruimen. Ik help haar alle klei te verzamelen om het in het potje te stoppen. Ze grist het potje voor me weg, zegt 'ha ha haha ha' en rent ermee weg. Ze smijt het zo door de achterdeur naar buiten!
Als ik haar zeg het gauw op te halen, doet ze dat meteen.
Vervolgens vraagt ze me of ze Dora mag kijken. Dat mag niet van mij, ze heeft al genoeg Dora gezien vandaag. Even is ze stil... dan loopt ze naar de trap en roept: PAPA! Mag ik Dora kijken?
Papa vraagt (heel slim): mag het van mama? Ze antwoordt: ik vraag het niet aan mama, ik vraag het aan papa!

Eindresultaat: mevrouw kijkt Dora...

3 opmerkingen:

Marloes zei

Haha, wat een slimmerd zeg! Ze heeft jullie nu al door :p

Liefs Marloes!

Jufanita zei

Hier zijn niet zoveel updates op het moment, maar ik ben al een tijdje erg nieuwsgierig of je msn-naam betekent wat ik denk dat hij betekent...

Jufanita zei

Gefeliciteerd dan, geniet ervan!